Категорії розділу
Атестація [35]
Развитие механизмов самоопределения и самореализации учителя
Математика [8]
Різне [36]
Увага!
Реклама
Опитування
Ви зайшли на сайт, як
Всього відповідей: 1343
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 79
Показано матеріалів: 71-79
Сторінки: « 1 2 ... 6 7 8

Особове ім’я – це юридично зафіксоване слово, за допомогою якого (разом із формою по-батькові та прізвищем) здійснюється індивідуалізація, чи, як кажуть фахівці, легалізація особи. За існуючими в нашій країні законнами, батьки зобов’язані зареєструвати дитину протягом трьох місяців після її народження. Зафіксована в актовій книзі і в свідоцтві про народження тричленна формула має бути точно відтворена в наступних трьох документах особи.
Молодому вчителю | Переглядів: 263 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Прізвиська виникають в невеликих замкнених колективах, де люди постійно спілкуються; там прізвисько виразно вмотивоване, воно підказане певною ситуацією й нагадує цю ситуацію постійно. Крім ситуації, це може бути зовнішність, риси характеру, поведінка, звички, мова: хтось замість "пюре" сказав "тюре"; хтось хвалився знанням німецької мови, а сказав не "der Knabe", а "диркнаб"; колега-філолог Юрій Семенович – Ю. С. – стає "юсом великим або малим" залежно від зовнішності (були колись такі літери в слов'янському алфавіті). Найдовше тримаються прізвиська, в яких переплітається кілька мотивів (і прізвище, і зовнішній вигляд, і характер). Наприклад: "Рахманінов чув, що в колі Чайковського, охочого до прізвиськ, Руперта називали "Баран у хмарах". Цим прізвиськом він був зобов'язаний своїй голові у срібних, підкручених кучериках і здатності миттю заноситися в захмарні висоти власного вимислу, плавати там з дивовижною елегантністю" (Ю. Нагибін). Це прізвисько єдине й неповторне, бо в ньому поєднані індивідуальні риси і зовнішності, і характеру саме цієї людини
Молодому вчителю | Переглядів: 480 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Визначення навчальних цілей заняття є одним з головних пи­тань, від вирішення якого залежить методична організація заняття, вибір його форм, методів, засобів навчання та контролю. В цьому сенсі на­вчальні цілі є системоутворюючим фактором, бо, відображуючи кінцеві необхідні результати досягнень студентів, чітко детермінують принципи побудови системи навчання по всіх основних її параметрах.
Молодому вчителю | Переглядів: 225 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Безпосередня підготовка до уроку 
Молодому вчителю | Переглядів: 297 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (1)

УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Молодому вчителю | Переглядів: 319 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

   У цій статті я розповім про те як скласти повноцінне портфоліо вчителя і зробити сайт вчителя. Ви дізнаєтеся яка структура портфоліо педагога і які види електронного портфоліо бувають. Ми також розглянемо основні помилки, які допускаються при оформленні портфоліо.

Документація | Переглядів: 924 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 25.02.2010 | Коментарі (2)

Нові соціально-економічні умови нашої республіки вимагають підвищення кадрового потенціалу на основі модернізації системи безперервної професійної освіти, ключовою фігурою в якій залишається педагог - особистість активна, цілеспрямована, діяльнісної здатна, удосконалюються професійні якості для вирішення завдань, поставлених перед нею державою і суспільством.
Документація | Переглядів: 427 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 19.02.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 51-60 61-70 71-79
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: