Категорії розділу
Атестація [35]
Развитие механизмов самоопределения и самореализации учителя
Математика [8]
Різне [36]
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 970
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 79
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 »

Інтерес до математики в молодших класах підтримується цікавістю са-мих задач, запитань, завдань.
Матеріали з самоосвіти | Переглядів: 216 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 30.09.2010 | Коментарі (0)

Що може примусити молодших учнів почати міркувати над тим чи іншим математичним завданням, запитанням, задачею, коли ці завдання нео-бов’язкові для нього?
Матеріали з самоосвіти | Переглядів: 322 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 30.09.2010 | Коментарі (0)

Порівнюючи з класно – урочною формою позакласної роботи з математики має ряд особливостей...
Матеріали з самоосвіти | Переглядів: 243 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 30.09.2010 | Коментарі (0)

Значення позакласноЗначення позакласної роботи з математики з молодшими учнями складається з наступного...

Матеріали з самоосвіти | Переглядів: 193 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 30.09.2010 | Коментарі (0)

Чи можна визвати здивування і жагучу цікавість на обличчях молодших учнів під час занять математики?
Матеріали з самоосвіти | Переглядів: 253 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 30.09.2010 | Коментарі (0)

Індивідуалізація виховання і навчання дитини на етапі переходу від дошкільного до початкового шкільного навчання є основним чинником, що забезпечує здійснення особистістю орієнтованої освіти дітей 6 – річного віку. Впровадження принципу індивідуалізації має велике значення для покращення якості педагогічної роботи.
Студентам педучилищ | Переглядів: 193 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (0)

Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день,
навчи мене ловити рибку, і я буду їсти її протягом
всього життя.
Східна народна мудрість
Молодому вчителю | Переглядів: 450 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (0)

Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не кількості його помилок. Оцінка виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її якісними (словесними, вербальними) показниками, або ж у балах, тобто кількісних показниках.
Оцінювання - процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм.
Молодому вчителю | Переглядів: 268 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (0)

Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: