Що може примусити молодших учнів почати міркувати над тим чи іншим математичним завданням, запитанням, задачею, коли ці завдання нео-бов’язкові для нього?
Індивідуалізація виховання і навчання дитини на етапі переходу від дошкільного до початкового шкільного навчання є основним чинником, що забезпечує здійснення особистістю орієнтованої освіти дітей 6 – річного віку. Впровадження принципу індивідуалізації має велике значення для покращення якості педагогічної роботи.
Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не кількості його помилок. Оцінка виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її якісними (словесними, вербальними) показниками, або ж у балах, тобто кількісних показниках. Оцінювання - процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм.