В безпосередньому навчальному процесі екскурсія являє собою один із методів наглядного навчання. Екскурсія є також одним із видів позакласної роботи з математики.
Одним із цікавих і в той же час корисних форм заняття дітей являється участь їх у різноманітних змаганнях, конкурсах, вікторинах та олімпіадах. Як правило, такі заняття супроводжуються виконанням певних завдань, рівних за складністю для всіх учнів.
В результаті проведення різних форм класної і позакласної роботи по математиці виникає необхідність в тому, щоб наглядний матеріал, вимірювальні і другі інструменти і прибори, стінні газети, зошити з задачами, які склали діти та інше зібрати в класі в певному місці. З цією метою може бути організований математичний куточок.
В результаті знайомства дітей з елементами цікавої математики в хвилини відпочинку може виникнути в них і інтерес до систематичного проведення групових позакласних занять.