1. Вони проводяться
одночасно у всіх класах, з якими
працює вчитель.
2. Завдання, запитання класам задаються
диференційно, відповідно з життєвим досвідом і знаннями учнів. Але у випадку
утруднення з питаннями, запропонованими одному класу, можуть відповідати учні
другого класу.
3. Під час занять організовується змагання між класами. В цих
змаганнях може виграти і молодший клас, якщо його учні дадуть відповідь на більшу
кількість даних спеціально для них запитань, чим це зроблять другі класи. Але
для виявлення переможців із 1-2 класів необхідно, щоб кількість запитань,
завдань по всіх командах – класах була однакова.
4. Корисно рекомендувати запитання і
завдання спочатку 3 класу , потім 2 і 1 класів, так як 3 клас має більший запас
знань, його учні володіють більш грамотною мовою. Учні молодших класів, слухаючи виказування не
старших, будуть вчитися грамотно будувати свої відповіді, запам’ятовувати доступні їх розумінню
відомості і роз’яснення математичного характеру. В міру своїх можливостей учні
молодших класів може будуть обмірковувати
відповіді на запитання вчителя, щоб іноді у випадку труднощів, які виникають у третьокласників,
зробить спробу відповісти на них. Своєрідні
окремі завдання, які даються на позакласних заняттях, дозволяють молодшим класам включатися в
роботу старших, наприклад при відгадуванні загадок, окремих задач-жартів, задач у віршах, ребусів.
Форма проведення заняття в
основному може бути споріднена з того, яка використовується на групових
заняттях з одним класом.
|