Категорії розділу
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 970
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Атестація » Матеріали з самоосвіти

Математичні куточки в класах.

Куточок – це не просто сховище накопичених матеріалів, а відображення діяльності учнів класу  в процесі класної і позакласної роботи з математики,  відображення тих змін,  які проходять в процесі  цієї діяльності.

     Математичний куточок організовується і оформляється при активній  участі дітей.  Робота учнів в куточку  має різносторонній характер:

1.     В зв’язку з вивчаючим  матеріалом поступово накопичується  записані в особливий зошит  задачі життєвого , пізнавального характеру, зіставлені самими учнями. Цей збірник задач знаходиться в куточку.  За накопиченням задач і оформленням збірника несуть  відповідальність окремі учні.

2.     Ведеться альбом з вирізками із газет і другими матеріалами,  в яких відображені числові дані в різних областях економіки України,  про норму посіву  різних культур  і врожаю з одного гектару, одержаному у своєму районі чи області,  про найвищі врожаї різних культур України,  про норми годівлі домашніх тварин і птахів, про швидкість різних машин,  про спортивні досягнення учнів школи і найвищих досягненнях по різних видах спорту та інше.  Ці дані повинні постійно використовуватися дітьми при складанні задач.

3.     Складається збірник цікавих математичних відомостів під назвою "Чи  знаєте ви...”.  В ньому накопичуються дані, які діти можуть вичитати в газетах, дитячих журналах, книгах. В збірнику вказуються не тільки цікаві факти, пов’язані з математикою, але і записується саме джерело, звідки вони одержані ( назва, автор, число, рік і сторінки ) чи просто до сторінки збірника приклеюється відповідна вирізка.

4.     В куточку вивішується красиво оформлені плакати з повідомленням  про вікторини, олімпіади, про учнів класу, які стали переможцями  змагань та інше.

5.     В математичному куточку зберігають і по необхідності  видають різні  інструменти ( вимірювальні, креслярські ), матеріали ( папір, фарби, пензлики та інше ), окремі наглядні посібники для позакласної роботи.

6.     В куточку періодично організовуються виставки кращих зошитів учнів, наглядних посібників, виготовлених дітьми,  математичних газет, матеріалів, зібраних на математичних екскурсіях і відповідних робіт учнів, пов’язаних з оформленням матеріалів екскурсій ( креслень, розрахунків, таблиці та інше ).

     Для роботи куточка виділяють відповідальних дітей, організовують чергування. Відповідальні за різні  розділи роботи  математичного куточка з допомогою вчителя  складають плани роботи, які об’єднуються в загальний план роботи куточка. В цьому плані відображається:

А) коли і хто записує в збірник нові задачі, складені учнями;

Б)  коли і хто оформляє альбом з числовим матеріалом, взятим із життя;

В)  хто веде збірник цікавих фактів,  пов’язаних з математикою, і коли робляться в класі повідомлення про ці факти;

Г)  строки випуску математичної газети і хто відповідальний за своєчасний їх випуск;

Д)  коли проводяться виставки і хто відповідальний за різні розділи виставки.

         План куточка знаходиться в повній відповідності з планом класної позакласної роботи по математиці, яку проводять вчитель і школа в цілому.

         Математичний куточок може складати невід’ємну частину роботи тільки даного класу. Але він може бути організований і в клубі  розумних дітей, і  тоді він являється відображенням декількох класів.  В цьому випадку  його діяльність направляє штаб клубу.

Категорія: Матеріали з самоосвіти | Додав: ІринаВовчук (30.09.2010)
Переглядів: 370
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: