Категорії розділу
Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 970
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Молодому вчителю

У категорії матеріалів: 29
Показано матеріалів: 21-29
Сторінки: « 1 2 3

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Дай мені рибку, і я буду їсти її весь день,
навчи мене ловити рибку, і я буду їсти її протягом
всього життя.
Східна народна мудрість
Молодому вчителю | Переглядів: 449 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (0)

Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не кількості його помилок. Оцінка виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її якісними (словесними, вербальними) показниками, або ж у балах, тобто кількісних показниках.
Оцінювання - процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм.
Молодому вчителю | Переглядів: 268 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 31.08.2010 | Коментарі (0)

Проблема прізвиськ, ярликів, загальників набагато гостріша й серйозніша, ніж може здаватися на перший погляд. Це проблема змін, що відбуваються в людях унаслідок упливу інших людей. Вона належить до сфери всюдисущого соціального впливу на особистість, стереотипів сприйняття й оцінки цілої суспільної верстви або окремого індивіда.

Прізвисько може характеризувати належність людини до певного кола однодумців або просто дуже схожих людей за культурними, політичними, економічними й іншими ознаками. У кожному разі це – нав'язувана роль, яку ми тією чи іншою мірою приймаємо або відкидаємо. Так з'явилися "стахановці", "динамівці", "круті" тощо.  

Молодому вчителю | Переглядів: 438 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Особове ім’я – це юридично зафіксоване слово, за допомогою якого (разом із формою по-батькові та прізвищем) здійснюється індивідуалізація, чи, як кажуть фахівці, легалізація особи. За існуючими в нашій країні законнами, батьки зобов’язані зареєструвати дитину протягом трьох місяців після її народження. Зафіксована в актовій книзі і в свідоцтві про народження тричленна формула має бути точно відтворена в наступних трьох документах особи.
Молодому вчителю | Переглядів: 263 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Прізвиська виникають в невеликих замкнених колективах, де люди постійно спілкуються; там прізвисько виразно вмотивоване, воно підказане певною ситуацією й нагадує цю ситуацію постійно. Крім ситуації, це може бути зовнішність, риси характеру, поведінка, звички, мова: хтось замість "пюре" сказав "тюре"; хтось хвалився знанням німецької мови, а сказав не "der Knabe", а "диркнаб"; колега-філолог Юрій Семенович – Ю. С. – стає "юсом великим або малим" залежно від зовнішності (були колись такі літери в слов'янському алфавіті). Найдовше тримаються прізвиська, в яких переплітається кілька мотивів (і прізвище, і зовнішній вигляд, і характер). Наприклад: "Рахманінов чув, що в колі Чайковського, охочого до прізвиськ, Руперта називали "Баран у хмарах". Цим прізвиськом він був зобов'язаний своїй голові у срібних, підкручених кучериках і здатності миттю заноситися в захмарні висоти власного вимислу, плавати там з дивовижною елегантністю" (Ю. Нагибін). Це прізвисько єдине й неповторне, бо в ньому поєднані індивідуальні риси і зовнішності, і характеру саме цієї людини
Молодому вчителю | Переглядів: 480 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Визначення навчальних цілей заняття є одним з головних пи­тань, від вирішення якого залежить методична організація заняття, вибір його форм, методів, засобів навчання та контролю. В цьому сенсі на­вчальні цілі є системоутворюючим фактором, бо, відображуючи кінцеві необхідні результати досягнень студентів, чітко детермінують принципи побудови системи навчання по всіх основних її параметрах.
Молодому вчителю | Переглядів: 226 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

Безпосередня підготовка до уроку 
Молодому вчителю | Переглядів: 298 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (1)

УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Молодому вчителю | Переглядів: 320 | Додав: ІринаВовчук | Дата: 16.03.2010 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-29
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: