Мета: продовжувати у дітей інтерес до знань, до пошуку відповідей на будь – які запитання в книжках науково-пізнавального характеру чи словниках. Розширювати читацький кругозір учнів. Активізувати читацьку пам’ять учнів. Розвивати спостережливість й допитливість. Розвивати бажання до самостійного читання, стати активними читачами. Виховувати активного читача.
Мета: 1. Розкрити зміст поняття “ввічливість”. 2. Разом з учнями дослідити формування істинності твердження, вчити обґрунтовувати свою думку. 3. Викликати необхідність усвідомлення змісту по¬няття, важливості його розуміння і використання на¬бутих знань у повсякденних ситуаціях. 4. Сприяти вихованню ввічливості через усвідом¬лення необхідності докласти власні зусилля до ста¬новлення свого характеру. Обладнання: табло із зашифрованим словом “Ввіч¬ливість”; реквізит до фрагменту інсценізації (фломас¬тери, маленька дитяча футболка, учнівський портфель, елементи декорації дитячої кімнати); картки-завдання для роботи в групах і в парах; слова-картки “ключики ввічливості”; “мікрофони” для гри “Інтерв'ю”; атри¬бути для роботи груп “Юні науковці”, “Мовознавці”, “Знавці етикету”.
Мета. Прищеплювати любов і повагу до жінки – матері, бабусі, сестрички, подруги. Виховувати в учнів естетичний смак, навички морально – етичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини.
У святі беруть участь всі учні 4-х кла¬сів школи, вчителі початкових класів. У залі присутні батьки випускників, ад¬міністрація школи, вчителі, що працю¬вали з дітьми 4-х класів протягом їх на-вчання.
Мета. Усвідомлення учнями значення навчання в житті людини. Вияснити, що заважає дітям добре вчитися, а що допомагає. Виховувати бажання добре вчитися.