Клас
|
За списком
|
Сироти та позбавлені батьківських прав
|
Під опікою
|
Неповні сім’ї
|
Багатодітні сім’ї
|
Учні з «кризових» сімей
|
Учні з малозабезпечених сімей
|
Схильні до правопорушень
|
Знаходяться на обліку в КМСД
|
«Група ризику»
|
Діти - інваліди
|
Не мають статусу потерпілого від ЧАЕС
|
Індивідуальне навчання
|
Підготовча група
|
Спеціальна медична група
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Банк даних дітей з багатодітних сімей
… класу
№
|
Призвіще, ім’я, по-батькові
|
Дата народження
|
Домашня
адреса
|
Відомості про батьків
|
Кількість
|
Відомості про батьків
ПІБ
матері або батька
|
Рік народження
|
Місце роботи,посада
|
Робочий і домашній телефон
|
Житло-побутові умови
|
Члени батьківського комітету
|
Ціннісне ставлення до себе
Виховні досягнення:
*допомогти усвідомити учням цінність власного життя і збереження здоров’я;
*навчити розпізнавати прекрасне у собі,основ самооцінки, самоконтролю, саморегуляції,самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності;
*надати знання про ведення здорового способу життя.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
«Що потрібно знати про свій характер»
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, людини, людей
Виховні досягнення:
*передбачаю сформувати основи національних та загальнолюдських цінностей;
*уміння та навички підтримки та збереження міжособистісної злагоди, мирних розв’язань конфліктів;
*здатність враховувати думку інших людей;
*адекватно оцінювати власні вчинки й вчинки інших людей.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
«Шануй батька і неньку»
|
Ціннісне ставлення до праці
Виховні досягнення:
*формувати поняття та уявлень про важливість праці у житті людини;
*формувати вміння і навички самообслуговуючої праці;
*почуття відповідальності, вимогливості до себе, старанності;
*виховувати повагу до людей праці.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
|
2.
|
|
«Землю сонце прикрашає, а людину праця»
|
3.
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи
Виховні досягнення:
*формувати поняття та уявлення про довкілля;
*усвідомлення краси природи, як унікального явища та її функцій в житті людини;
*необхідність гармонійного спілкування людини та природи, відповідального ставлення до неї.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
|
2.
|
|
«Екологічна стежка в різні пори року»
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Виховні досягнення:
*формувати естетичні почуття,уявлення, знання про прекрасне в житті і мистецтві;
*основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
*вміння відчувати та розуміти художні образи;
*навичок виконувати творчі завдання.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
|
2.
|
|
«Краса природи в творах образотворчого мистецтва»
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
«Музичний фольклор рідного краю.»
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Виховні досягнення:
*Формувати основні поняття про народ, націю, суспільство, державу;
* усвідомити приналежність до української держави і народу;
* шанувати історію і мову свого народу;
* виховувати почуття гордості і поваги до своїх батьків, знання культури свого народу.
№
|
Дата
|
Зміст
|
1.
|
|
|
2.
|
|
Бесіда «Символи моєї держави»
|
3.
|
|
Оформлення альбому «Мій рідний край»
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
6.
|
|
|
|