- Обладнання уроку, раціональна організація робочого місця вчителя й учнів.
- Заохочення учнів до активної розумової діяльності, творчості ( створення проблемних ситуацій).
- Формування в учнів свідомих, міцних обчислювальних навичок..
- Робота із засвоєння математичної термінології.
- Робота із засвоєння взаємозв’язку компонентів та результатів дій.
- Формування вміння розв’язувати задачі (аналіз).
- Організація творчої роботи над задачами.
- Зворотний зв’язок між учителем і учнем.
- Характер і обсяг домашнього завдання, готовність учнів до його виконання.
- Відповідність рівня сформованості знань, умінь і навичок учнів програмовим вимогам.
- Врахування принципів диференціації та індивідуалізації.
- Науковість і доступність у викладанні математики.
- Формування загально навчальних умінь і навичок.
- Відповідність структури уроку його типу та меті.
- Форми навчання (індивідуальна, парна, групова), їх доречність.
- Раціональність розподілу й використання навчального часу.
- Раціональне використання впра підручника.
- Використання демонстраційних та індивідуальних наочних посібників.
- Педагогіка співробітництва, співдружності і співтворчості вчителя й учнів.
- Педагогічно виправданий контроль та облік знань, умінь і навичок. Об’єктивність оцінювання.
Вимоги до письмових робіт з математики
У 1 – 4 класах пропонується писати цифри висотою в одну клітинку, у 1 – 2 класах писати малі літери висотою в одну клітинку, а в 3 – 4 класах – 2/3 клітинки. Великі літери в усіх класах пишуть заввишки в півтори клітинки.
Для полегшення пошуків способів розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко, використовуючи різноманітні форми% малюнок, схему, таблицю, графічні умовні позначення, орієнтуючись на істотні опорні слова тексту.
Розв’язування задачі записувати з поясненням. Повну відповідь записувати , починаючи з 3 класу.
|