Увага!
Реклама
Опитування
Який предмет Вам більше подобається викладати?
Всього відповідей: 970
Міні-чат
200

Каталог статей

Головна » Статті » Математика » Теорія + методика+ практика

Конструювання уроку математики

Хід уроку

     Характерною особливістю уроку математики є те, що робота над задачею, числовим виразом, рівнянням, геометричним матеріалом проводиться на всіх етапах уроку, але зміст такої роботи залежить від мети і типу уроку.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми уроку.

V. Контроль, корекція й закріплення знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Усне опитування .

3. Бесіда.

4. Гра.

5. Індивідуальна робота.

6. Фронтальне опитування.

7. Додаткове завдання.

8. Завдання з логічним навантаженням.

9. Математичний диктант.

10. Заповнення блок-схем.

11. Тестування.

12. Робота над задачею.

13. Розв'язування завдань-віршів.

14. Робота з різними одиницями вимірювання.

15. Тест-контроль.

16. Математичний ланцюжок.

17. Змагання.

18. Графічний диктант.

19. Тренінг ( приклад: заповнення таблиці за адресою). 

VІ. Сприйняття  й осмислення  нового матеріалу / Застосування учнями здобутих знань і дій у стандартних умовах / Творче перенесення знань, умінь і навичок у нові  умови.

  1. Підготовка до вивчення нового матеріалу.
  2. Повідомлення вчителя.
  3. Пояснення нового матеріалу.
  4. Первинне закріплення.
  5. Робота з підручником.
  6. Виконання завдань з коментуванням.
  7. Завдання  на увагу.
  8. Самостійне вивчення теми уроку.
  9. Читання правила і його практичне застосування.
  10.  Створення проблемної ситуації.
  11.  Складання таблиці, схеми.
  12.  Складання числових виразів.
  13.  Робота над задачею.
  14.  Практична робота.
  15. Читання й знаходження значень  числових виразів.
  16. Знаходження значення виразу різними способами.
  17.  Розв’язування прикладів ланцюжком.
  18.  Розв’язування кругових прикладів.
  19.  Порівняння чисел і числових виразів.
  20.  Усна лічба.
  21.  Геометричний матеріал.
  22. Завдання на кмітливість.

Фізкультхвилинка.

VІІ. Закріплення й узагальнення знань учнів.

  1. Аналіз і розв’язування задачі.
  2. Складання задачі за коротким записом.
  3. Розбір різних способів короткого запису умови задачі.
  4. Порівняння задач.
  5. Складання буквеного виразу.
  6. Логічна задача.
  7. Розв’язування завдань на розмірковування.
  8. Складання й розв’язування завдання.
  9. Самостійна робота.
  10.  Творча робота.
  11.  Робота в групах.
  12.  Робота в парах.
  13.  Колективно – групова робота.

VІІІ. Підбиття підсумків навчальної діяльності. (Рефлексія)

ІХ. Повідомлення домашнього завдання.

 

 

Категорія: Теорія + методика+ практика | Додав: ІринаВовчук (18.01.2015)
Переглядів: 317
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Реклама
Свято на порозі
Осталось...
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Я тільки ЗА!
Хмара тегів
Кнопочка сайту
Код: