Хід уроку
Характерною особливістю уроку математики є те, що робота над задачею, числовим виразом, рівнянням, геометричним матеріалом проводиться на всіх етапах уроку, але зміст такої роботи залежить від мети і типу уроку.
Хід уроку
І. Організація класу до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Повідомлення теми уроку.
V. Контроль, корекція й закріплення знань учнів.
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Усне опитування .
3. Бесіда.
4. Гра.
5. Індивідуальна робота.
6. Фронтальне опитування.
7. Додаткове завдання.
8. Завдання з логічним навантаженням.
9. Математичний диктант.
10. Заповнення блок-схем.
11. Тестування.
12. Робота над задачею.
13. Розв'язування завдань-віршів.
14. Робота з різними одиницями вимірювання.
15. Тест-контроль.
16. Математичний ланцюжок.
17. Змагання.
18. Графічний диктант.
19. Тренінг ( приклад: заповнення таблиці за адресою).
VІ. Сприйняття й осмислення нового матеріалу / Застосування учнями здобутих знань і дій у стандартних умовах / Творче перенесення знань, умінь і навичок у нові умови.
- Підготовка до вивчення нового матеріалу.
- Повідомлення вчителя.
- Пояснення нового матеріалу.
- Первинне закріплення.
- Робота з підручником.
- Виконання завдань з коментуванням.
- Завдання на увагу.
- Самостійне вивчення теми уроку.
- Читання правила і його практичне застосування.
- Створення проблемної ситуації.
- Складання таблиці, схеми.
- Складання числових виразів.
- Робота над задачею.
- Практична робота.
- Читання й знаходження значень числових виразів.
- Знаходження значення виразу різними способами.
- Розв’язування прикладів ланцюжком.
- Розв’язування кругових прикладів.
- Порівняння чисел і числових виразів.
- Усна лічба.
- Геометричний матеріал.
- Завдання на кмітливість.
Фізкультхвилинка.
VІІ. Закріплення й узагальнення знань учнів.
- Аналіз і розв’язування задачі.
- Складання задачі за коротким записом.
- Розбір різних способів короткого запису умови задачі.
- Порівняння задач.
- Складання буквеного виразу.
- Логічна задача.
- Розв’язування завдань на розмірковування.
- Складання й розв’язування завдання.
- Самостійна робота.
- Творча робота.
- Робота в групах.
- Робота в парах.
- Колективно – групова робота.
VІІІ. Підбиття підсумків навчальної діяльності. (Рефлексія)
ІХ. Повідомлення домашнього завдання.
|