Хід
уроку.
Спекла
баба у вечері колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув. Колобок, на диво,
вийшов незвичайний. Мало того, що не посидючий, але ще й допитливий. Лежить
колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому.
1. Усний рахунок.
-
від 1 до 20; від 20 до 1;
-
від8 до 14;
-
назвати сусідів чисел;
-
назвати попереднє число;
-
назвати наступне число;
-
які числа стоять між числами 5… 7; 8…9;
-
яке число стоїть зліва від 13;
-
яке число стоїть справа від 18.
2.
Заблукало число. Потрібно поставити його на своє місце:
1, 2, 8,
3, 4, 5, 6, 7, 9, 10.
А) – що
можна розповісти про число 8;
Б) –
придумати вирази, значення яких дорівнює 8;
В) –
поставити знаки , між виразами
6+2
8-2
2+6
8-6
Мріяв,
мріяв колобок і не помітив, як прийшов ранок. Скочив він з вікна і покотився
доріжкою. А назустріч йому заєць:
- Колобок, колобок,
я тебе з’їм!
- Виконай спочатку
моє завдання, а тоді їж!
Обчисли
вирази:
4+2 8-1 6-1
4+3 8-2 7-5
4+4 8-3 8-5
Замислився заєць, а
колобок далі побіг. Назустріч йому вовк:
- Колобок, колобок, я тебе з’їм!
- Відгадай спочатку математичну загадку!
Поділи фігури за ознаками, склади формулу і
підстав числа:
В + м =
ф 2+7=9
М + в =
ф 7+2=9
Ф – м =
в 9-7=2
Ф – в =
м 9-2=7
Поясни, як знайти
ціле та частину.
Покотився колобок,
раптом назустріч йому ведмідь:
- Який ти
апетитний, колобок! Я тебе, напевно, з’їм!
- Ні, Михайле
Потаповичу, розв’яжи спочатку задачу.
А) Їжачок по гриби пішов,
8 рижиків
знайшов.
6 грибів
поклав в корзину,
Які залишились
– на спину. 8-6=2
Б) Підігріла чайка чайник,
Запросила 8
чайок:
- Приходьте
всі на чай!
Скільки чайок,
відповідай. 8+1=9
В) Склади задачу за малюнком.
Котиться колобок,
а назустріч йому лисиця:
- Колобок,
колобок, пухнастий бочок,
Я тебе з’їм!
- Ні, лисонько, нічого
в тебе не вийде! Знаю я багато казок про твої хитрощі. Загадаю я тобі таке завдання, з яким ти
ніколи не впораєшся.
А) 1 2 3 4 5 6 7 8
2+3+2=7
1 2 3 4 5 6 7 8
8-4+3=7
Б) поставити знаки + або –
6…4…1=3
2…1…5=8
8…2…1=7
3…5…4=4
2…4…2=8
7…1…6=2
Подорожуючи,
колобок познайомився з геометричними фігурами.
Допоможіть
назвати фігури на малюнку.
Молодці, діти!
Допомогли колобку залишитися цілим. Покотився він далі і опинився в першому
класі. Побачив учнів і запропонував їм погратися у гру "День
і ніч”.
8-6+1+2-1+4-3=5
Підсумок.
Діти, я
вам дякую за співпрацю. Вірю, що в кожного з вас є маленьке сонечко. Це сонечко
– доброта. Ви ще маленькі, але сонечко в кожного може бути дуже великим.
Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Дякуючи вам, колобок
врятувався. Зігрівайте всіх своєю добротою і у вас буде багато друзів, які
завжди прийдуть на допомогу.
|