Чи можна
визвати здивування і
жагучу цікавість на обличчях
молодших учнів під
час занять математики?
Можна спостерігати спалах
непідробленої радості в
очах, у виразі
облич дітей , коли у
них зародиться догадка,
заб’ється жива думка,
яка рветься на
поверхню і вони
з нетерпінням починають
тягнути вверх руки,
підплигувати на місці,
бажаючи швидше відповісти
на "коверзне” запитання
вчителя. Чи можна
у молодших учнів
до занять з
математики настільки великий
інтерес, що вони,
зустрічаючи вчителя, неодноразово
звертаються до нього
з одним і
тим же питанням:
"Коли ж у
нас буде ще
таке заняття?” І
ждуть його, завбачуючи
це заняття як
своєрідне свято.
Такі
моменти коли, вчитель
може визвати окриленість
і непідроблений інтерес
учнів до предмету,
є для нього
щасливими. Із них
і складається радість
педагогічної роботи. Завдяки
такому загальному підйому
діти починають дивитися
на вчителя відкрито
і закохано, очікуючи,
чи не подарує
він їм ще
мить зацікавленості і захоплення.
Подив і
гострий інтерес учнів,
радість на їх
обличчях від догадки,
яка виникла можна
спостерігати на уроках
окремих вчителів в
процесі вивчення математики.
Наряду з цим
широкі можливості створення
атмосфери творчого натхнення,
самостійної, індивідуальної і
колективної практичної діяльності
учнів містять різні
види позакласної роботи
по математиці.
Позакласна робота
з математики складає
нерозривну частину навчально – виховного процесу
навчання математики, складного
процесу впливу на
свідомість і поведінку
молодших школярів, поглиблення
і розширення їх
знань і навиків
таких факторів, як
зміст самого навчального
предмета – математики, всієї діяльності
вчителя в сполученні
з різносторонньою діяльності
учнів.
Головне
завдання позакласної роботи
з математики –
виховувати інтерес до
математики, стимулювати учнів
до вивчення математики.
|