Значення позакласної
роботи з математики
з молодшими учнями
складається з наступного:
1.
Різноманітні види цієї
роботи в їх
сукупності сприяє розвитку
пізнавальної діяльності учнів:
сприйняття, подання, увагу,
пам’ять, мислення, мову,
уявлення... Жоден наставник
не повинен забувати, - "говорив К. Д. Ушинський, - що
його найголовніший обов’язок
складається з того,
щоб привчити вихованців
до розумової праці
і що цей обов’язок найбільш
важливий, ніж передача
самого предмету.”
2.
Вона допомагає формуванню
творчих здібностей учнів,
елементи яких проявляються
в процесі вибору
рішення задач, в
математичній чи логічній
смикавці, при проведенні
на позакласних заняттях
відповідних ігор, в
конструкції різних геометричних
фігур, в організації колективу
своїх друзів, щоб з найбільшою
ефективністю виконати будь – яку
роботу чи провести
пізнавальну гру і
т. д.
|